تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 15:15
کد خبر : 41362

از معاونت فرمانداری دشتی تا استانداری/ گیلان زارع به خواب هم نمی دید!/ اصلاح طلبان استان گیلان آیا تا کنون نام شهرهای دیر و دشتی و خورموج را شنیده اید؟

از معاونت فرمانداری دشتی تا استانداری/ گیلان زارع به خواب هم نمی دید!/ اصلاح طلبان استان گیلان آیا تا کنون نام شهرهای دیر و دشتی و خورموج را شنیده اید؟

از معاونت فرمانداری دشتی تا استانداری گیلان زارع به خواب هم نمی دید! اصلاح طلبان استان گیلان آیا تا کنون نام شهرهای دیر و دشتی و خورموج را شنیده اید؟ شنیده شده بعضی افراد قلیل منتسب به اصلاح طلبان استان گیلان، در نشستی که بسیاری از نمایندگان احزاب در آن حضور نداشتند با انتشار اطلاعیه

از معاونت فرمانداری دشتی
تا استانداری گیلان
زارع به خواب هم نمی دید!
اصلاح طلبان استان گیلان آیا تا کنون نام شهرهای دیر و دشتی و خورموج را شنیده اید؟

شنیده شده بعضی افراد قلیل منتسب به اصلاح طلبان استان گیلان، در نشستی که بسیاری از نمایندگان احزاب در آن حضور نداشتند با انتشار اطلاعیه ای سه گزینه را برای استانداری گیلان به وزارت کشور پیشنهاد داده اند.
در این میان نام زارع ، سرپرست فعلی استانداری گیلان عجیب ترین و شگفت انگیزترین گزینه ای است که مطرح و پیشنهاد شده است.
نگاهی کوتاه به سوابق زارع پیش از آنکه با حمایت و معرفی سالاری ، استاندار سابق استان ، به گیلان بیاید نشانگر این است که هیج سابقه درخشان و مدیریت عالی در کارنامه او وجود ندارد.
این عناوین نهایت سوابق اوست که با یک جستجوی ساده میتوان به دست آورد:

‎دبیر آموزش و پرورش شهرستان های گناوه، دشتی و بوشهر
‎مسئول تاسیس و راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج
‎معاون فرمانداری شهرستان دشتی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۱
‎فرمانداری شهرستان دیر از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵
‎مدرس دانشگاه های استان بوشهر

اساسا باید از نمایندگان مجلس ، احزاب ، فعالین سیاسی و رسانه ای پرسید که آیا فردی با چنین سوابقی شایستگی فرمانداری کوچکترین شهر استان گیلان را دارد؟ چگونه راهی معاونت استانداری گیلان شده است و همه در سکوت تماشاگر این اتفاق بوده اند؟ آیا فرد شایسته تری از نظر جایگاه و سوابق مدیریتی در استان برای تصدی این پست وجود نداشته و ندارد؟
و از همه تاسفبار تر بعضی افراد محدود سیاسی استان به استناد چه چیزی نام وی را در کنار برخی اسامی لیست کاندیداهای پیشنهادی خود برای استانداری قرار داده اند؟
جالب آنکه قاسم رمضانپور نرگسی مدیرتکنوکرات اصلاح طلب،از حیث برخی حواشی و احتمالا حضور گزینه ناشناخته غیر بومی یعنی زارع،تاکنون از ذکر نام خود در این لیست ممانعت به عمل آورده است!
از حامیان بدون منافع! زارع باید پرسید:

آیا تا کنون نام شهرهای دیر و دشتی و خورموج را شنیده اید؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.